Contact

Persoana de contact: Ivona

Numar de telefon: 0723 024 747

Id de Y.messenger: slabiresicelulita; cta.masajprofesional

Adresa de e-mail: cta.masajprofesional@yahoo.com


Program

Luni - Vineri : 9:30 - 20:00

Sambata: 9:30 - 15:00

Programarea se face cu cel putin 30 minute inainte (in functie de disponibilitate) telefonic sau pe messenger.

Am rugamintea ca atunci cand ma sunati si va resping apelul sau nu raspund, sa-mi lasati un mesaj. Probabil sunt in timpul unei sedinte de masaj.

Imi pare rau, dar nu raspund la apeluri cu numar ascuns, din varii motive.

duminică, 8 ianuarie 2012

Afla daca ai castigat!


Participantele finale (cei doi care nu si-au completat mailurile la timp au fost scosi din pacate) la concursul "Merit sa arat superb!" organizat in perioada 20 decembrie - 8 ianuarie, sunt:

1. Dana Bozdoc
2. Florina Hogea
3. Chirnoaga Alina
4. Andra Emma
5. Gheorghita Georgiana
6. Ruxy
7. Clara Stefan
8. Miruna D.
9. Seila
10. Paula P.
11. Aleca


Mi-a fost greu sa aleg o singura castigatoare a premiului cel mare, asa ca am ales 3! 3 ambitioase au castigat cate 7 sedinte de masaj anticelulitic gratuite.

Cine sunt ele? Le voi scrie in ordinea mailurilor primite:

1. Dana Bozdoc
"Sunt FOARTE hotarata sa adopt un stil de viata sanatos, atat cat se poate in societatea actuala.
Respect un regim alimentar care ma invata cum sa mananc corect mereu (deci nu unul pe x zile, ca apoi sa o iei de la capat ca inainte de dieta), am inceput sa merg la aerobic de 3 ori pe saptamana (pe masura ce ma obisnuiesc intentionez sa maresc numarul de ore) si intentia mea nu este sa fiu mai sexi de sarbatori, ci sa ii arat corpului meu respectul pe care il merita, sa-l folosesc asa cum a fost menit sa fie folosit, sa fiu mandra de el si de mine.
Am pierdut mult timp pana acum, si ajunge. Si cred ca masajul anticelulitic va fi exact ce trebuie sa completeze acest ansamblu.
Multumesc pentru aceasta sansa."


2. Ana Ruxandra
"Incepand cu anul nou am observat ca din nou s-au depus cateva kilograme...am hotarat sa renunt la mancatul dupa 18 si sa ma culc mult mai devreme.In ceea ce priveste alimentatia intotdeauna am adoptat un regim sanatos, cu exceptia ultimelor saptamani cand m-a cam luat valul, am facut excese de dulciuri si chiar am mancat fast food.Deci am sa revin la regimul cu multe fibre, mai putini carbohidrati, multa apa, spirulina si un ceai detoxifiant. Sportul meu preferat este streetdance pe care il practic weekend de weekend de vreo 3 ani incoace, plus jogging pe care l-am reinceput de ieri si niste exercitii facute de mine acasa(imi place mult si la sala dar sa lucrez pe cont propriu ma motiveaza).Sper ca esti de accord cu abordarea mea si imi pare rau pentru poze, altele nu am sper sa iti dai seama.Pupici, o zi buna!:*Ana Ruxandra."


3. Aleca
"De ce particip la acest concurs?
Pentru ca vreau sa imi modelez corpul, in timp ce slabesc.
Da. Vreau sa slabesc! Dar nu doar atat. Vreau sa am un corp armonios si placut. Nu pentru altii, ci pentru mine. Chiar daca se spune despre corp ca este doar o carcasa, iar sufletul este cel important, eu consider ca atat sufletul, cat si corpul fac un intreg atata timp cat suntem in viata. De aceea trebuie sa le ingrijim pe amandoua cu aceeasi atentie.
Ma chinui de ani de zile sa slabesc, sa arat bine. Diete peste diete, exercitii fizice si alte "chinuri". Dietele nu prea au efect, te secatuiesc de puteri, chiar daca reusesti sa mai slabesti. Exercitiile fizice nu au efect daca nu dai 100% randament si le faci doar din plictiseala. Am ajuns greu la toate aceste concluzii.
De un an am inceput un nou tip de viata. Imi monitorizez caloriile (cu ajutorul unui site: myfitnesspal.com) ca in mare sa stiu cam cat mananc. Prima lua a fost de proba, apoi am inceput sa le reduc. Am ajuns la 1200-1400 de calorii/zi. Ceea ce e mai mult decat suficient. Slabesc cam 1-3 kg pe luna, depinzand de cata activitate fizica am. Pe timpul verii mergeam la plaja si inotam, alergam, mergeam si la sala.
Venind frigul si iarna, corpul meu automat a avut nevoie de mai multa energie si o perioada nu am mai monitorizat dieta mea.Incepand si anul universitar, iar eu si muncind in paralel, n-am mai avut timp de mers la sala sau de alergat. Am mancat aiurea si am ajuns sa ma ingras la loc 3 kg in 3 luni din cele 9 pierdute timp de 5 luni. Eu as spune ca e un scor mai mult decat favorabil, avand in vedere ca in trecut, cu diete aiurea, prafuri si alte cele, slabeam 5-6 kg in 3-4 luni si apoi puneam la loc 8 intr-o luna.
 Acum m-am reapucat de obiceiul meu de vara. Folosesc o bicicleta statica in fiecare zi, intre 30 min si 2 ore pe zi (dupa nevoie, chef si timp), incerc sa merg mai mult pe jos si mananc iar intre 1200-1400 cal/zi.
Sper sa ajung in no time la greutatea dorita. Va fi un drum lung, dar stiu ca rezultatele vor fi de durata.
Bineinteles, slabitul nu e totul. Doresc sa fiu si armonioasa, sa existe un echilibru in slabirea mea. Mi s-a intamplat, in timp ce slabeam sa mi se vada pe un picior mai mult celulita decat pe celelalt sau sa capat forma de para deoarece slabeam inainte de toate in partea superioara a corpului si apoi in partea inferioara.
Cred ca merit sa castig pentru ca merit sa arat superb :D. Merit sa ma simt bine in pielea mea. Iar castigul ma va face sa fiu si mai hotarata in schimbarea stilului meu de viata."



Da, nu m-am tinut de cuvant, nu am oferit 10 sedinte gratuite unei singure ambitioase, ci cate 7 sedinte gratuite pentru 3 ambitioase!
Si pentru ca putine au fost cele care chiar si-au dat silinta sa se inscrie la concurs, am hotarat totusi sa mai acord niste premii chiar daca nu s-a atins numarul maxim de participanti.

Urmatoarele castigatoare au fost alese cu ajutorul unui generator de numere si au castigat:





1. 50% reducere  la orice abonament de masaj anticelulitic daca va incepe abonamentul in perioada 9 ianuarie-7 februarie
Paula P.




2. 20% reducere la orice abonament de masaj anticelulitic daca va incepe abonamentul in perioada 9 ianuarie-7februarie
Chirnoaga Alina




3. 10 % reducere la orice abonament de masaj anticelulitic daca va incepe abonamentul in perioada 9 ianuarie-7februarie
Seila



4. 5% reducere la orice abonament de masaj anticelulitic daca va incepe abonamentul in perioada 9 ianuarie-7februarie
Gheorghita Georgiana



5. 1 sedinta de masaj facial+decolteu de 15 minute (valabila intre 9 ianuarie si 7 februarie)

Miruna D.


Recapitulare!


1. Dana Bozdoc - 7 sedinte de masaj anticelulitic
2. Rux Y - 7 sedinte de masaj anticelulitic
3. Aleca - 7 sedinte de masaj anticelulitic
4. Paula P. - 50% reducere  la orice abonament de masaj anticelulitic daca va incepe abonamentul in perioada 9 ianuarie-7 februarie
5. Chirnoaga Alina - 20% reducere  la orice abonament de masaj anticelulitic daca va incepe abonamentul in perioada 9 ianuarie-7 februarie
6. Seila - 10% reducere  la orice abonament de masaj anticelulitic daca va incepe abonamentul in perioada 9 ianuarie-7 februarie
7. Gheorghita Georgiana - 5% reducere  la orice abonament de masaj anticelulitic daca va incepe abonamentul in perioada 9 ianuarie-7 februarie
8. Miruna D. - 1 sedinta de masaj facial+decolteu de 15 minute


Pentru revendicarea premiilor si programari, sunati la 0723 024 747 sau pe messenger: cta.masajprofesional 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu